2/08/2011

bermula kehidupan baru dalam hidupku


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum wb
t

Alhamdulillah…… sgala puji bagi Allah SWT dan selawat serta salam ku panjatkan ke atas junjungan besar Muhammad Rasulullah SAW. Tiada kata yang mampu aku ucapkan, selain beribu-ribu syukur atas sgala anugerah yang telah Dia berikan padaku…….

bermula lah kehidupan baru ke bergelar seorang zaujah,
aku bersyukur kerana dikurniakan seorang zauji yang soleh yang selama ini ku dambakan untuk memiliki zauji yang soleh...alhamdulillah dengan anugerah Allah

Sungguh aku tak mampu membalas semua yang kau berikan padaku, cinta, kasih, saying, perhatian, dan sgala yang kau berikan untukku. Sedih ketika aku mengingatmu, namun aku tak dapat menemanimu disana. Semoga Allah permudahkan urusanmu, selalu melindungimu dan menjauhkanmu dari segala bencana dan musibah. Limpahkanlah rezekimu untuk zaujiku ya Allah, mudahkan jihad nya untuk mencari nafkah bagi keluarganya.

syukran ya habibi atas segala pengorbananmu. Maafkan aku zaujikuku, aku tak mampu membalasnya. Smoga Allah senantiasa memberi kekuatan dalam mengharungi setiap rintangan kehidupan ini, dan selalu membimbingmu untuk terus berjihad dijalan Allah,semoga Allah memberkati kehidupan kita dan menganugerahkan kita zuriat yang soleh solehah zaujiku sayang,

ana uhibbuka jiddan ya habibi...

zaujah yang sentiasa merinduimu

No comments: